حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی!
سرخط خبرها

ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال| شروع دوباره از تالار آزادی

  • کد خبر: ۱۰۰۹۵۰
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال| شروع دوباره از تالار آزادی
رقابت‌های لیگ‌برتر بسکتبال برای نماینده مشهد امروز دوباره از سر گرفته می‌شود.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ لیگ‌برتر بسکتبال بعد از تعطیلات اجباری کرونایی و حضور تیم‌ملی در پنجره انتخابی جام‌جهانی از امروز دوباره آغاز می‌شود و نماینده مشهد، تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا، باید از ساعت ۱۳ در تالار آزادی تهران به‌مصاف خانه بسکتبال خوزستان برود. دیداری که به‌نوعی شروعی دوباره برای مسیر سختی است که آویژه در پیش دارد. تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد که در دو دیدار قبلی مرحله دوم لیگ‌برتر بسکتبال توانسته بود دو پیروزی شیرین‌تر از عسل مقابل مس کرمان و مهرام تهران به‌دست بیاورد، حالا برای تکمیل کامیابی‌هایش با خانه بسکتبالی بازی دارد که دست‌کم روی کاغذ حریف آسان‌تری است.

البته این را هم نباید فراموش کرد که آویژه در مرحله نخست و دور گروهی اول هم هرگاه حریفی را دست‌کم گرفت، کارش با مشکل روبه‌رو شد و شاگردان سرجان ایوانوویچ حالا به‌خوبی می‌دانند که تا شنیدن زنگ پایان کوآرتر چهارم در رقابت بسکتبال نباید هیچ حریفی را آسان انگاشت. آویژه در صورت پیروزی بر خانه بسکتبال می‌تواند با اقتدار صدرنشین دور رفت از مرحله دوم رقابت‌ها باشد، آن‌هم در گروهی که تیم مدعی قهرمانی مهرام با سرمربی تیم‌ملی و چند ملی‌پوش حضور دارد.

نماینده مشهد برای بازی امروز هیچ محروم و مصدومی ندارد و آزمایش منفی کرونای همه بازیکنان هم مؤید این مطلب است که مشهدی‌ها آماده و سرحال به مصاف خانه بسکتبالی خواهند رفت که از قضا آن‌ها هم در این فرصت تعطیلات بدجور عزمشان را جزم کردند تا از تیمی بازنده در این گروه به تیمی برنده تغییر شکل دهند و با کسب نخستین پیروزی به دور برگشت امیدوار باشند. دور برگشتی که البته دور نیست و روز شنبه در نخستین بازی، آویژه باید مقابل مس کرمان در همین تالار آزادی به میدان برود و خانه بسکتبال هم کابوس رویارویی با مهرام مصطفی هاشمی را در پیش دارد. لیگ‌برتر بسکتبال امسال با فشردگی‌های خاص کرونایی و به‌صورت مجتمع در تالار آزادی تهران برگزار می‌شود و تیم‌ها هم باید مستقیم به‌سوی موفقیت گام بردارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->